02 mars 2012

Mitt bidrag til marsutfordringen....

August 2011 var jeg så heldig å få være med på en workshop med Invild Bolme i Uddevalla i Sverige. Hun er en norsk scrapbooker som designer - og er kursholder - for Prima. Under workshopen ble vi kyndig veiledet gjennom to LOer som vi senere kunne ta med oss hjem. For en uke siden var jeg nok en gang veldig heldig; jeg fikk overvære to fantastiske demoer ved Bikuben. Demoene var med Tim Holtz og Dyan Reaveley, som begge designer og holder kurs i regi av Ranger. 

Da det ble bestemt at temaet for mars skulle være å lage bakgrunn selv, ble jeg veldig gira på å sette sammen litt fra hver av disse tre nestorene... Resultatet ser du her:


Materialene jeg har brukt er:

Grønn Bazill, Mønsterarkene "Folio" og "Pressman" fra Prima, Grungeboard fra serien "nature plain" til Tim Holtz, Gråpapir, Glimmermist i fargen Lime Zest, Dabber i fargen Snow Cap, grønn og blå Perfect Pearls, Distress Stains i fargen Picked Fence, Distress Markers i fargene Bundled Sage, Forest Green og Faded Jeans, stempelputene Vintage Foto og Peeled Paint fra Distress og Olive fra Archival. Crackle Paint fra Distress, Hyssing og stempelet "Irises" fra Penny Black

Gå til ScrappinessCreates og bli med i utfordringen du også :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar