20 februar 2012

Scrappetreff på Kongsberg....

Helgen 10.-12. februar vår jeg så heldig å få være med Lone fra Scrappiness på tur til Kongsberg og delta på Kokostreff. Der traff vi mange scrappe - og handleglade damer. Lone passet butikken, mens jeg koste meg og laget både det ene og det andre ute sammen med de andre deltagerne, grei arbeidsfordelig engentlig ;-)

Her ser du noe av det jeg fikk produsert:


Å ha en bok man kan samle ungenes gullkorn i har vært noe jeg har savnet mange ganger....

Boken har permer laget av pappmachè og var veldig enkel å dekorere. Til bakgrunn har jeg brukt Tissue Wrap og Kraft Glassine fra Tim Holtz. Til dekor har jeg brukt blomster og små pyntefliser fra Prima, papirknapper fra Graphic 45, fjør, klistremerkealfabet og et enkelt pyntebånd.





















Til dette kortet har jeg brukt: 
Utklippsark fra Pion, Mønsterark fra Lilybeedesign, KaiserCraft og i stedet for den tradisjonelle kartongen har jeg brukt et mønsterark fra MyMindsEye. I tillegg til et bånd og litt papirtrå har jeg til pynt valgt noen enkle blomster fra Storyteller, knapper og kraft glassine fra Tim Holtz. Stemplene er fra Stampiness.



De to neste kortene er laget med utgangspunkt i Scrappiness sine nye ark fra Prima og stempler fra Stampiness.











Dette siste kortet er laget etter mal fra Grethe Nilsen, en hyggelig dame fra Halden, som lager masse fint. Ta gjerne en litt i bloggen hennes og se hva mer hun lager.


Jeg fikk også laget et aldri så lite påskeegg i løpet av helgen...





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar