22 oktober 2010

Takk for hyggelig kurskveld!

Onsdag denne uken var jeg så heldig å treffe mange hyggelige damer da jeg avholdt jeg et Promarkerkurs på Scrappiness. Håper alle ble fornøyd - og at dere er godt i gang med egen fargelegging ;-) Som avtalt legger jeg ut tekstmaterialet som ble delt ut etter endt kurskveld her i min blogg og i bloggen til Scrappiness

Det første motivet vi fargela var Tilda on Ornament fra Magnolia. Nedenfor finner du bilde av de to eksemplene som ble vist på kurset  - og hvilke farger jeg har brukt på dem.


Bukse og genser er fargelagt med Marsh Green og Khaki, votter og sokker med Apricot, Red, Berry Red. Gullsnoren og gullet på kula er farget med Sunflower og Gold. Selve julekula er farget med Apricot og Khaki, ansiktet med Blush og Soft Peach - håret med Apricot og Cocoa. I tillegg har jeg brukt Blender. På det ene kortet er Blenderen brukt mye mer enn på det andre.

Hjertene er ett av tre "Lones hjerter" stempler fra Stampiness som jeg har fargelagt med de samme fargene som jeg brukte på votter og sokker.


Fargene jeg har brukt til å fargelegge uglen vi fargela på kurset er: Tan, Cinnamon og Walnut på selve kroppen. Apricot og Vanilla på øynene. Skoene og capsen er farget med henholdsvis, Lime Zest, Grass, Sky Blue og Cerice, Carmine og Pastel Pink.

Nok en gang, tusen takk for en hyggelig kurskveld - og lykke til med fargeleggingen :-D




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar