06 september 2010

Stempelmesse!

I helgen deltok jeg på stempelmesse i Skedsmohallen sammen med Ann-Kristin og Lone fra Scrappiness. I tillegg til å hjelpe til på standen fikk jeg også ruslet rundt og sett litt av hva de andre utstillerne hadde. Et raskt kurs i H2O-maling av bakgrunner fikk jeg også med meg. Inspirerende!

Selv viste jeg de som kom innom Scrappiness hvordan man kan bruke krympeplast, litt fargelegging med Promarkere og hvordan man enkelt kan lage en blomst av vellum og glimmermist. Jeg laget også ulike pakkelapper hvor deler av pynten ble krakkelert eller glasert med produkter fra Ranger.

Takk til alle dere som tok turen innom og bidro til at helgen ble en hyggelig begivenhet :-)

Kikk innom bloggen til Scrappiness så finner du bilder av det som ble laget på messa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar